Annie Cresta Viadala

Annie Cresta Viadala
Annie Cresta Viadala

2016. január 10., vasárnap

Részlet a  hamarosan megjelenő 3. fejezetből:

És ekkor kinyílik az ajtó, amin belép a körzetünkben legendának számító Finnick Odair.
(...)
-Helló mindenkinek-köszön ragyogó mosollyal-Bocsánat a késésért. Akadt egy kis problémám a reggelivel. Finnick Odair vagyok, de ezt ti már biztosan tudjátok. Mindenki tudja, hogy ki vagyok.-Megköszörüli a torkát, amíg mi továbbra is döbbenten bámultunk rá.-Szóval, miről is maradtam le?
-Semmi fontosról-szalad ki a nyelvemen.
Finnick úgy néz rám, mintha  nem számított volna rá, hogy valaki ilyen gyorsan fel tud ocsúdni a döbbenetből, amit a jelenléte okoz.
-Az remek! De nem kéne ilyen hangsúllyal mondanod, amíg nem vagy legalább akkora ember, mint én-feleli felvont szemöldökkel Finnick.
...

2 megjegyzés:

  1. Siess vele!!!! :D
    Viszont egy tanács: a bejegyzéseknek adj címet, mert úgy sokkal jobban is néz ki, és az archivumban is kategorizalva jeleneik meg. Vagyis, úgy, hogy látja az olvasó a fejezet címét.
    (Ezt amikor írod a bejegyzést a "Cím"-het tudod beírni. Vagy valami ilyesmi) És még egy: a szöveget tedd sorkizártba, sokkal szebben mutat :)
    Lauren W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, és...megpróbálok sietni, csak hát, igazából egyedül tudom csak csinálni, hogy csak én vagyok itthon (ti-tok!:D ), és szünet elmúltával ritkán van így. Már kész van fele is :)
      Köszi a tanácsot, majd megtalálom a Cím-et is :)

      Törlés